Monday, February 15, 2010

Lari.bermesra-mesraan~

pada 11 februari 2010, IPGM kampus Pendidikan Teknik telah mengadakan Larian Mesra atau nama saintifiknya cross country...aku kne bangun awal2 pagi lagi sebab aku perlu bekerja..maklumlah,orang kuat tu...hehehe...sebelum tidur, aku siapkan semua bende yang aku kne bawak esok...(camera, tshirt pegawai, suar trek, stokin, tudung, kasut sukan, beg, botol air, pen, dsbginye..)...lps je mandi, aku bersiap bagai orang sawan..(sebab dah lambat)..aku capai ape je yang dah aku prepair malam tu..jgn lupe kunci ikan kelisa aku..penting tu..agak2 dh lewat cmtu, aku rempit ke Taman Tasik Permaisuri..di situ la bermulanya tugas aku..hehehe..2 mission aku kne grab pagi tu: a) sebagai seorang time keeper..b) peluang utk wat photoshoot..hehehe...finally, aku berjaya melaksanakan mission itu...at the same time(wah..speaking gitu), my sis a.k.a Khal dtg melepak dengan aku jap sebelum blk shah alam...Thanks sis!!







No comments:

Post a Comment