Monday, February 8, 2010

keHidupaN.SeoRang.Ibu~

tahun nie, kesibukan aku bertambah..dengan kehadiran "bubu & bibi", menceriakan lagi kehidupan aku...bukan aku je yang sudah bergelar ibu, tetapi kesemua kawan2 aku menerima gelaran itu dengan hati yang gembira...sesibuk macam mane pun, "anak2" kami tetap akan didahulukan..
tetapi...
ade juga yg tidak bernasib baik seperti ku dan kawan2..ade juga yang mengalami kedukaan..kehilangan "anak2" yang dijaga sangat menyedihkan..aku memahami hati kalian...sesungguhnya yang telah pergi xkan kembali...
aku berasa beruntung dah bersyukur kerana "anak2" ku mempunyai 3 orang ibu lagi..mereka adalah kawan2 ku..mereka menjaga "bubu&bibi" dengan baik skali..ade yang sampai tertido melayan karenah "anak2 "ku...semoga tahun ini, aku dapat menjadi seorang ibu yang baik untuk "anak2"nya..


2 comments:

  1. alololo... tomei nye bubu&bibi.. bile khal leh jumpe mereka..? hihi...

    smoge dpt menjadi seorg ibu yg berjaya yep..~~

    ReplyDelete
  2. hahaha..meh la dtg umah..diorg ade kt umah nie...dok melayan diorg..penat tau..ade je yg xsettle..

    ReplyDelete