Wednesday, December 30, 2009

Selamat Tahun Baru~

hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan....akhirnye tahun 2009 tinggal beberapa hari je lg untuk melabuhkn tirainye...urmm...sepnjang tahun 2009, cm2 hal, peristiwa, n perkara dh berlaku..cm2 benda dh aku wat n ade gak unfinish business yg tertinggal..urmm..yg tertinggal tu, insyaallah nk dilaksanakan pada 2010 ( yg mne penting je la)...
azam aku thn depan xla bnyk sgt...1) insyaallah thn depan aku nk aktif dlm bidang photography nie..aku nk tmbahkn skill n knowledge aku dlm bidang nie..untung2 aku bley wat part time..mne tau..2) insyaallah jgak, aku nk saving ckit..mklumlah, umur dh meningkat..kne la ade simpanan..lgpn aku mmg plan nk bertunang thn depan..date xtau lg..dgn sape pn xtau lg..juz tunggu invitation card je la erk..
kepada kawan2 semua, selamat menyambut tahun baru 2010...berazam lah untuk jd yg terbaik..laksanakan ape yg xdpt dilaksanakan...n aku nk mnta maaf sekiranya aku ade wat salah, terkasar, terambil, n etc kt korg..hopefully thn baru ini, kite sume aku hidup dlm keadaan aman, bahagia n di rahmati oleh Allah s.w.t..insyaallah....



No comments:

Post a Comment